play phone device-mobile location2 search plus dash down_arrow cross chevron-down chevron-up chevron-left calendar device-camera

Customer reviews of M H Car Sales Oxford Ltd

At M H Car Sales Oxford Ltd we pride ourselves on the great service we provide to all of our customers. We understand that buying a car can be a daunting prospect, so we strive to make the buying process as simple and hassle-free as possible.

But don't just take our word for it, see what some of our customers have to say about us...

Write a review

M H Car Sales Oxford Ltd

M H Car Sales Oxford Ltd
5
4.4

Based on 18 customer reviews

Powered by


  • 5

    Five Stars

    By MICHAEL H on 07 September 2017 | Verified purchase

    Seamless process. Walked in to purchase a vehicle, walked out with two. Owner is a true professional and his commitment continues well after you pull off the lot.

    Reply from M H Car Sales Oxford Ltd on 08/09/17

    Glad your happy and look forward to helping again in the future


  • 5

    Great Service,

    By Robert B on 24 September 2019 | Purchase not verified

    I recently purchased a part exchange vehicle that MH Car Sales (MHCS) had taken in. I made online contact and received prompt responses leading to me visiting to view the vehicle. Everything was done and dusted within 30 mins and I was ready to drive away. I did end up having an issues with the vehicle, which MHCS would not have been aware of and although I hadn’t paid a lot for the vehicle I immediately received first class customer service. I can highly recommend this dealer as an honest gem. I will definitely use again.

    Reply from M H Car Sales Oxford Ltd on 24/09/19

    Many Thanks And Enjoy Your Van!


  • 5

    Great customer service

    By Rob R on 25 October 2018 | Purchase not verified

    I recently purchased a lovely Z3 off MH car sales and the service and customer focus was first class. I ve never experienced such a long test drive and the attention I received and time taken to go over the car was impressive. Would certainly recommend them.

    Reply from M H Car Sales Oxford Ltd on 26/10/18

    Thanks Rob, Enjoy your car!


  • 5

    Well Worth a phone call I’m very happy.

    By Steve M on 26 July 2018 | Purchase not verified

    My Gut Feeling was good after talking to Matthew which is rare on the phone to A car salesmen these days but he was great, very refreshing after the other soul -less people I spoke to from different companies beforehand. No pressure at all but very informative and confident about the car and offered a very fair deal over the phone ( most will do anything to get you sat down in their office before any deals) and even then once you’ve travelled They’ve pretty much got you! They know your buying it after travelling serious miles and will Not offer much at all in the way of a deal But Mathew was NOT like this at all Very easy going , cheerful and the car Was much much better than the photos I had seen! It was such a relief and a pleasure to deal with MH car sales Got an awesome Deal and the paperwork was Fast and no hassle I would genuinely travel all those miles again Because I trust him now and he has earnt my repeat Business. Huge thanks Cheers ! Steve.

    Reply from M H Car Sales Oxford Ltd on 27/07/18

    Many thanks Steve, enjoy your new car.


  • 5

    Highly recommended

    By Ken D on 25 July 2018 | Purchase not verified

    Second car I have bought off Matt. Just picked up Range Rover sport. Matt is approachable, professional and is a pleasure to do business with. Would highly recommend his services if you are looking to buy a secondhand car.

    Reply from M H Car Sales Oxford Ltd on 27/07/18

    Many thanks Ken, enjoy your new car.


  • 5

    AVOID- multiple problems, ignored by dealer

    By Jen K on 24 May 2018 | Purchase not verified

    Absolutely dreadful. I had to spend £700 on my car within the first 2 weeks despite having a "warranty". I went to the dealer to get some of the issues fixed and was told that was fine and to book it in. I had all my calls and texts ignored after this and was then told the dealer was away despite him telling me he could do it that week. I got sick of waiting and spent another £200 on it. It really isn't worth the hassle of buying here. My brakes failed in the first week, the suspension had problems, an engine management light came on within a few days, my handbrake didn't work properly... The list goes on. Really not worth spending £2500 on a car when you then spend nearly £1000 fixing it.

    Reply from M H Car Sales Oxford Ltd on 02/06/18

    I am very sorry that you have experienced problems with your car and as ever we are happy to rectify. We have contacted you on several occasions to try and book your car in for repair, by both phone, email and text message but you have not responded.. When you purchased the car from us you told us you had just returned another car to a dealer as you had 'so many faults' and I explained that sometimes a second hand car for around £2500 may have teething problems but we will always rectify. We have not ignored your issues and are still more than happy to help, please contact us anytime to book your car in or indeed come and see us and we will happily discuss an exchange.


  • 5

    Series 3 Land Rover

    By Edward s on 07 September 2017 | Purchase not verified

    took me a long time to find what i was looking for, its a 45 year old series land rover and as such it we did have a few issues but these where met with friendly and helpful service. we have loved this classic as a summer run about and will happy to use you again if would should ever decide to buy another.

    Reply from M H Car Sales Oxford Ltd on 08/09/17

    Glad your happy and look forward to helping again in the future


  • 5

    Do not trust!

    By Dee D on 04 September 2017 | Purchase not verified

    I thought I'd be safe buying from a garage that offered 3 month warranty. I spent £980 to buy the car but have since spent well over £1000 fixing it. It started with all 4 tyres replacing (they'd been painted to look new) it failed it's mot in Feb needing the front and back suspension replacing. It has broke down on several occasions each time returning it to the garage in which they said there was nothing wrong with it for it to , less than 24hrs later, have the front anti roll bar snap. At which point I was sick of them wasting my time as I need my car for work so gave in and just paid to fix the problems. Since then I have replaced what feels like most of the engine! Absolutely do not trust MH Car Sales Oxford

    Reply from M H Car Sales Oxford Ltd on 07/09/17

    We are a small family business and are always disappointed when a customer has any issue and are always very keen to ensure problems are rectified if they do occur. On this occasion I cannot comment on the issues as you have not provided car details/purchase date or contact details. I would ask for the reviewer to contact us on and I will be happy to help in any way I can.


‹ Prev Next ›

M H Car Sales Oxford Ltd

Telephone:
01993 224777 07582 581385

Opening times

Monday Appointment Only
Tuesday Appointment Only
Wednesday Appointment Only
Thursday Appointment Only
Friday Appointment Only
Saturday Appointment Only
Sunday Closed

M H Car Sales Oxford Ltd

Address:
Judds Garage,
Woodstock,
Oxfordshire,
OX20 1HT